Vectra

Telewizja
Internet
Telefon

Telefon stacjonarny

Prosty 50 minut

  • 50 minut do krajowych sieci stacjonarnych




ZOBACZ
Optymalny 220 minut

  • 200 minut do krajowych sieci stacjonarnych
    20 minut do krajowych sieci komórkowych
    (Orange, T-Mobile, Plus, Play)


ZOBACZ
Aktywny 440 minut

  • 400 minut do krajowych sieci stacjonarnych
    40 minut do krajowych sieci komórkowych
    (Orange, T-Mobile, Plus, Play)


ZOBACZ

Prosty 50

Prosty 50

50 minut do krajowych sieci stacjonarnych


Optymalny 220

Optymalny 220

200 minut do krajowych sieci stacjonarnych
20 minut do krajowych sieci komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play)


Aktywny 440

Aktywny 440

400 minut do krajowych sieci stacjonarnych
40 minut do krajowych sieci komórkowych (Orange, T-Mobile, Plus, Play)



Usługi dodatkowe


Zachowaj numer

Zachowaj numer

Dołącz do grona naszych Abonentów, zachowując swój dotychczasowy numer telefonu!

Doradcy Biura Obsługi Klienta dokonają w Twoim imieniu rozwiązania Umowy z obecnym Operatorem telefonicznym oraz zrealizują proces przeniesienia numeru. Zmiana Operatora usług telefoniczny odbywa się w sposób szybki i wymaga zaledwie jednej wizyty w Biurze Obsługi Klienta.